Friday, December 31, 2010

new YeAr 2011,,SPM!!

huhu,,x sangka gler i da 17 years old,,OMG!!,,so fast meyh!!,,SPM candidates,,ouchh,,tkowt gler,,all my sub msih terawng2 g,,adoiii,,opn sklah t bwu nk tgkp blik ,,wlau mcm na pon i msty struggle taon nie,,struggle 4 my life n my fmly,,ths all,,i nk g london!![landon],,huhu,,so taon 2011 i nk kurngkn gelak,brjln,brsembng n mcm2 g la mnda bruk,,but 1 mre thng tht i cant chnge,,my attitude,,i dnt knw y??hurmm,,attitude still mcm bdk2!!
hah??x mtred,,i da try ubh tp nth,,dok mcm 2h jgk i tgk,,heeee,,hurmm,,i hpe this year means a lot 2 me,,i must tke good cre of this year,,ok SYAHIDA!!,,CHAIYOKKK!!FIGHTING!!,,

                                               *SPM CANDIDATES 2011*

No comments:

Post a Comment

Friday, December 31, 2010

new YeAr 2011,,SPM!!

huhu,,x sangka gler i da 17 years old,,OMG!!,,so fast meyh!!,,SPM candidates,,ouchh,,tkowt gler,,all my sub msih terawng2 g,,adoiii,,opn sklah t bwu nk tgkp blik ,,wlau mcm na pon i msty struggle taon nie,,struggle 4 my life n my fmly,,ths all,,i nk g london!![landon],,huhu,,so taon 2011 i nk kurngkn gelak,brjln,brsembng n mcm2 g la mnda bruk,,but 1 mre thng tht i cant chnge,,my attitude,,i dnt knw y??hurmm,,attitude still mcm bdk2!!
hah??x mtred,,i da try ubh tp nth,,dok mcm 2h jgk i tgk,,heeee,,hurmm,,i hpe this year means a lot 2 me,,i must tke good cre of this year,,ok SYAHIDA!!,,CHAIYOKKK!!FIGHTING!!,,

                                               *SPM CANDIDATES 2011*

No comments:

Post a Comment